Poslední tabulka čokolády padla v neděli 10.dubna

Moji milí čtenáři,


svatba se blíží neúprosným tempem (už jen necelý měsíc) a já mám stále pocit, že nic nemám. 😀 Myšlenkami jsem úplně někde jinde a když neřeším práci, tak řeším svatbu.
Minulý týden jsem si našla ještě jednu zábavu. Po dlouhé době jsem zase zabrousila na stránky 30ti denní výzvy koukala na fotky všech těch žen i mužů, co se „chlubí“ svou proměnou ať už je to taková nebo maková výzva. Vždy jsem měla velký problém s jídlem, takže i když jsem cvičila, tak jsem do toho s odpuštěním jedla jako prase. Nedokázala jsem se udržet na takové té vyvážené rovině a po chvíli to krachlo.
Věděla jsem to a přesto nebyla síla s tím něco udělat. Režim v práci mi k tomu vážně nepomáhal.

Snídaně – NIC
Svačina – bageta
Oběd – jak kdy – někdy třeba i nic
Po příjezdu domu – někdy nic nebo nějakej rohlík či chleba a samozřejmě vše, co přišlo pod ruku
Večeře – většinou až s tím mým a opravdu jitrnice s bramborem v půl 10 večeře není nejlepší řešení

Mohli mi to říkat jiní, mohla jsem i to říkat i já, ale musel přijít ten okamžik, kdy se mi to v hlavě přeplo. Jiní to zvládli, tak proč ne ty?!


Řekla jsem si DOST! Nechci chodit okolo zrcadla obloukem! Nechci se stále cítit blbě, když jsem nahá před svým přítelem. Chci si jít koupit do krámu to, co se mi líbí a ne to, co zbylo. Chci si říct, že jsem pěkná ženská a věřit tomu. Některé ženy jsou spokojené a jsou třeba dvakrát takové, ale i když bych si tohle říkala, tak bych lhala sama sobě. Chci, aby můj přítel měl vedle sebe hezkou manželku. I když teď si tak trochu nadávám, že jsem nezačala dřív, když svatba je za necelý měsíc. Chci být jednou tou sexy mamčou, které bude těhotenství slušet a ne, že to pomalu do 8 měsíce nebude poznat a jen působit, že jsem si dala velký oběd. A hlavně, chci se cítit dobře sama se sebou.


Myslím, že mé tělo dostalo hodně zabrat, vlastně od střední školy až doposud. I když to na té střední bylo asi tak nejlepší, na vejšce horší a teď radši ani nemluvit.



A jak to tedy teď se mnou vypadá?

Mám za sebou 1. týden 30ti denní výzvy Sacharidové vlny. Nebudu vám tu vysvětlovat, co to sacharidové vlny jsou, ale spíše mé poznatky a jak zatím válčím.

Úžasné a dokonalé je pro mě to, že dostanu nákupní seznam na týden, kde je přesně rozepsáno, kolik čeho koupit. Dále jídelníček také vidím na týden předem. Ale pozor! Žádné „nakrájej kuře na nudličky a osmahni na suché pánvi a pak ještě radši osuš tu šťávu a k tomu podus zeleninu…“. K jednotlivým jídlům jsou napsané suroviny, ale jak si je člověk upraví, to už je pouze na něm. Samozřejmě, že si z kuřecího neudělám řízek, ale pro mě je tahle volba ideální. Mohu sama pracovat se surovinami a během dne si je i kombinovat.


Kouzelnické triky s jídlem v jeden den.

Místo proteinu, který je k výzvě doporučen používám tvaroh nebo bílky a to mi dává další prostor pro různé pomazánky ať už sladké nebo slané.
Některá jídla mi dělají problém – jako Př.: Kdybych měla sníst samotné sardinky v tomatě s knackebrotem.
Ukážu vám, jak jsem z těchto tří jídel, která mi nevyhovovala tak, jak jsou napsaná udělala 3 dokonalé mňamky.


Původní:
(uvádím už s tvarohem místo proteinu)
Snídaně: 200g tvarohu + 100g žitného chleba + 50g arašídového másla
Svačina: 150g bílého jogurtu + 2 jablka
Večeře: Sardinky v tomatě + 2 knackebroty

Po zásahu:
Snídaně: 150g bílého jogurtu + 1.5 nakrájeného jablka + skořice = zamíchat do krabičky <3
Svačina: 50g tvarohu + sardinky v tomatě + sůl + pepř + citronová šťáva + žitný chléb = chleba s rybičkovou pomazánkou
Večeře: 150g tvarohu + arašídové máslo + skořice + knackebrot + půlka jablka na plátky = největší překvapení, které se mi povedlo vykouzlit. Knackebrot namazaný ochuceným tvarohem a na tom položené plátky jablíčka <3

Je sice důležité dodržovat nějaké zásady, ale zase je potřeba naučit se pracovat s jídelníčkem. Když se budu bát dalšího dne, protože nesním samotné sardinky v tomatě s knackebrotem a při večeři se mi bude zvedat žaludek, tak je to naprd.

Mé poznámky z deníčku:

Vedu si „vlnící deník“ kam si každý den píšu postřehy, nějaké vychytávky a prohřešky.

  • 11.4. těším se, až se zbavím lososa, sladké snídaně nejsou pro mě zrovna extra výhrou, dělala jsem Kubovi k večeři řízky a slintala jak bernardýn, ŠÍLENÁ MLSNÁ!!!!!
  • 12.4. dnešní losos byl mnohem lepší, už druhý den jsem omezila kávu na 1 denně a šíleně mě bolí hlava od 12 – 17 hodin, dnešní den už nebyl tak strašný s mlsnou
  • 13.4. chutě na sladké jsou téměř mizivé, už nemám ani myšlenky na volnou neděli, v práci piju kávu bez mléka
  • 14.4. vůbec žádné chutě na sladké, dokonalá večeře – arašídové máslo smíchat s tvarohem a skořicí + jablíčko na plátky = namazat na knackebrot a poklást jablíčkem, cheat day pro mě bude akorát ve znamení vaření 1 jídla, KONEČNĚ dodrženy všechny časy v jídle <3
  • 15.4. a 16.4. trochu propadák, protože mi nechutnalo jídlo, takže jsem nesnědla vše, co jsem měla.
  • 17.4. VOLNÝ DEN! Tak jsem se na něj těšila a bylo mi po něm taaaak špatně. Upřímně už se těším na pondělí, i když mě čeká 3x méně sacharidů.



Jídelníček je vždy stejný na dva dny aaaaa volnááá neděle. Což znamená sežer co chceš, ale dodrž minimální příjem sacharidů.
Neděla pro mě nebyla úplně výhrou a bylo mi pěkně špatně. Člověk si strašně rychle odvykne, aniž by chtěl. Uvidíme, jak zvládnu tento týden, i když jídelníček mi zatím vyhovuje víc. =)


Mějte se fanfárově a já už konečně nazuju ty tenisky a půjdu vyběhnout. 
Vaše V. =)